Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pepper CRM'in bazı işlevleri:
- Çok kanallı iletişim 1. Tüm iletişim kanallarını birleştirerek tek bir platform üzerinden etkileşim kurma imkanı sağlar 1.
- Satış yönetimi 1. Satış boru hatlarını organize ederek satış sürecini yönetmeye yardımcı olur 1.
- Lider yakalama 1. Web formları, gelen mesajlar ve dijital reklamlardan lider bilgileri toplar 1.
- Analitik ve içgörüler 1. Performans ve satış görünürlüğünü görsel panolarla takip etme imkanı sunar 1.
- Güvenlik 1. Çok katmanlı güvenlik özellikleriyle verileri korur 1.
- Entegrasyonlar 1. Mesajlar, e-postalar ve diğer iletişim araçları aracılığıyla verimli iletişim sağlar 1.
- İş akışı otomasyonu 1. Rutin görevleri, takipleri ve müşteri adayı yetiştirme süreçlerini otomatikleştirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: