Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otel rezervasyon sistemi, genellikle aşağıdaki modüllerden oluşur:
- Rezervasyon Modülü: Oda rezervasyonlarını yönetir, oda müsaitliğini kontrol eder ve farklı kanallardaki boş odaları gösterir 24.
- Ön Büro İşlemleri: Rezervasyon durumunu görüntüleme, konuk giriş ve çıkışlarını kontrol etme ve ödemeleri işleme koyma gibi işlemleri içerir 23.
- Kanal Yönetimi: Envanterleri farklı dağıtım kanalları arasında kontrol eder ve dağıtır, rezervasyonlarla ilgili işlemleri kolaylaştırır 23.
- Gelir Yönetimi: Otel gelirlerini artırmak için dinamik fiyatlandırma stratejileri ve raporlama araçları sunar 13.
- Kat Hizmetleri Yönetimi: Oda temizlik durumunu takip eder ve otomatik görev atamaları yapar 13.
- POS Hizmetleri: Oteldeki satış noktalarını yönetir, ödemeleri işler ve finansal verileri tek bir yerde tutar 23.
- CRM ve Müşteri Veri Yönetimi: Misafir verilerini toplar ve düzenler, kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı sağlar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: