Buradasın
IVR ve otomatik çağrı merkezi arasındaki fark nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
IVR (Interactive Voice Response) ve otomatik çağrı merkezi arasındaki farklar şunlardır:
- IVR, çağrı merkezi sisteminin bir özelliğidir ve müşterilerin telefonla etkileşim kurarak menülerden kendilerine en uygun hizmeti almasını sağlar 13. IVR, çağrı merkezi iş yükünü azaltırken müşteri hizmetlerini hızlandırır 1.
- Otomatik çağrı merkezi, önceden belirlenmiş bir numara listesini otomatik olarak arayarak bağlantı kurulduğunda çağrıyı bir müşteri hizmetleri temsilcisine aktaran bir sistemdir 2. Bu teknoloji, manuel arama ve çağrıyı başlatma sürecini otomatikleştirerek verimliliği artırır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: