Buradasın
Çağrı merkezi cihazları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi cihazları şunlardır:
- Telefon Hatları: Çağrı merkezinin müşterilere ulaşılabilmesi için gerekli olan telefon hizmeti 13.
- IVR (Interactive Voice Response): Müşterilerin sesli anonslarla yönlendirilerek bilgi almasını ve çağrıların yönlendirilmesini sağlayan sistem 12.
- ACD (Automatic Call Distribution): Çağrıların farklı yeteneklerdeki müşteri temsilcilerine yönlendirilmesini sağlayan kuyruk sistemi 1.
- Bulut Çağrı Merkezi Yazılımı: Müşteri temsilcilerinin çağrıları karşıladığı ve raporlarını takip ettiği yazılım 13.
- CRM (Customer Relationship Management): Müşteri verilerini konsolide eden ve müşteri hizmetlerini yöneten yazılım 13.
- Live Chat ve Chatbot: Yazılı iletişim kanalları üzerinden müşteri hizmetleri sunma imkanı 1.
- Self Servis: Müşterilerin sorunlarını kendileri çözebilmeleri için web sitelerinde sunulan hizmetler 1.
- Kulaklık: Müşteri temsilcilerinin kaliteli ses seviyesi için Noise Canceling özelliğine sahip kulaklıklar kullanması önerilir 13.
- İnternet: Fiber internet veya hızlı internet servisi, çağrı merkezi yazılımlarının hızlı çalışması için önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: