Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnovasyonun beş temel amacı şunlardır:
- Rekabet Avantajı Sağlama: Yenilikçi fikirler ve ürünlerle pazarda öne çıkma 24.
- Verimlilik ve Maliyet Avantajı Sağlama: İş süreçlerini iyileştirerek maliyetleri düşürme ve kaynak kullanımını etkinleştirme 14.
- Müşteri Memnuniyetini Artırma: Müşteri ihtiyaçlarına daha iyi çözümler sunarak sadakati güçlendirme 34.
- Yeni Gelir Kaynakları Yaratma: Yeni ürünler veya hizmetlerle farklı müşteri segmentlerine ulaşma 34.
- Sürdürülebilirlik ve Çevresel Katkılar: Çevre dostu uygulamalar ve sürdürülebilirlik sağlama 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: