Buradasın
Inbound çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Inbound çağrı merkezi, müşterilerin çağrı merkezini arayarak başlattığı çağrıları yöneten bir müşteri hizmetleri operasyonudur 23.
Inbound çağrı merkezinin başlıca görevleri:
- Müşteri desteği: Müşteri sorunlarını çözmek, soruları yanıtlamak ve teknik yardım sağlamak 12.
- Sipariş yönetimi: Sipariş alma, takip etme ve değişiklik taleplerini işleme 1.
- Rezervasyon yönetimi: Otel, restoran, etkinlik veya sağlık sektöründe rezervasyon taleplerini karşılama 1.
- Çok kanallı destek: Telefon, e-posta, canlı sohbet, sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları üzerinden gelen tüm müşteri iletişimlerini yönetme 1.
- Kriz yönetimi: Acil durumlarda ve kriz anlarında müşterilere hızlı ve etkili destek sağlama 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: