Buradasın
Call centre ve müşteri hizmetleri arasındaki fark nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Call centre ve müşteri hizmetleri arasındaki temel farklar şunlardır:
- İletişim Kanalları: Call centre, yalnızca telefon üzerinden müşteri hizmetlerini yönetirken, müşteri hizmetleri daha geniş bir iletişim kanalı yelpazesini kapsar; e-posta, canlı sohbet, SMS, sosyal medya gibi kanalları da içerir 12.
- Müşteri Deneyimi: Müşteri hizmetleri, müşterilere daha kişiselleştirilmiş ve kesintisiz bir deneyim sunar 13.
- Amaç ve İşlev: Call centre'ın ana amacı gelen ve giden çağrıları yönetmekken, müşteri hizmetleri ayrıca satış, pazarlama ve müşteri sadakatini artırma gibi ek işlevleri de yerine getirir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: