• Buradasın

    Ebys belgenete kimler girebilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) Belgenet'e aşağıdaki kişiler girebilir:
    1. Sistem Yöneticisi: Tüm sistem üzerinde yönetim hakkına sahip olan rol 12.
    2. Birim Belgenet Sorumlusu: Sorumluluğu alanındaki birimlerde sistem tanımlamaları ve kullanıcı işlemlerini yapma yetkisine sahip olan rol 13.
    3. Standart Kullanıcı: Kurumdaki tüm kullanıcıların sahip olduğu rol 12.
    4. Amir: Birim amirleri için gerekli yetkiye sahip rol 12.
    5. Birim Evrakçısı: Sorumluluğu alanındaki birimlerde gelen evrakları görme ve havale etme yetkisine sahip rol 12.
    6. Giden Evrak Kaydetme Yetkilisi: Posta işlemi ve giden evrak kaydetme yetkisine sahip rol 1.
    7. Gelen Evrak Kaydetme Yetkilisi: Kuruma/birime gelen fiziksel evrakları sisteme kaydedip ilgili birime havale etme yetkisine sahip rol 1.
    8. Evrak Kep Yetkilisi: KEP üzerinden gelen-giden evrakların sisteme kaydı ve ilgili birimlere gönderilmesine sahip rol 1.
    9. E-Tebligat: UETS üzerinden gelen tebligatların sisteme kaydı ve ilgili birimlere gönderilmesine sahip rol 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ebys nedir ne işe yarar?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi), belgelerin dijital ortamda yönetilmesini sağlayan bir sistemdir. EBYS'nin işe yararları şunlardır: Verimlilik artışı. Güvenlik. Maliyet tasarrufu. Yasal uyum. Çevre dostu.

    Ebys ve belgenet aynı mı?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve Belgenet aynı sistemi ifade eder. Belgenet, TÜRKSAT A.Ş. tarafından geliştirilen ve devlet kurumlarımızda kullanılan tescilli bir EBYS ürünüdür.

    EBYS ile neler yapılabilir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. Var olan veri kaynaklarına bağlanma: SAP, New Frame, sosyal medya, printer, tarayıcı, telefon gibi kaynaklara bağlanarak dokümanları sıfır noktasında oluşturup işleme. 2. Veri kaynaklarını dinleme: E-mail, faks, SMS ile Twitter, Facebook gibi sosyal medya kanallarını dinleyerek, anket sistemleri ve kampanya yönetimleriyle hareket etme. 3. Etkileşime geçme: Dinleyip harekete geçebilen, alternatif ve paralel yollarla otomatik değişebilen bir diyalog sistemine sahip olma. 4. İş akışı otomasyonu: Belgelerin zamanında ve doğru kişiye ulaştırılmasını sağlama. 5. Doküman yönetimi: Belgeleri hızlı bir şekilde dosyalama ve arşivleme, yetki seviyelerine göre arama yapma. 6. Elektronik imza: Elektronik imza ile onaylama sürecini hızlandırma ve güvenliği artırma. 7. Performans ölçümü: Personelin verimliliğini ölçme ve performansını değerlendirme.