Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'in (Customer Relationship Management) bazı faydaları:
- Müşteri memnuniyetini artırır 3. Müşteri deneyiminin her aşamasını kayıt altına alarak spesifik ihtiyaçları karşılar 3.
- Müşteri hakkında daha fazla bilgi edinmeyi sağlar 13. Tüm bilgiler tek bir yerde toplanır ve bu sayede detaylı analizler yapılabilir 3.
- Satışların artmasını sağlar 13. Kişiselleştirilmiş kampanya ve fırsatlar sunulmasına olanak tanır 3.
- Zaman kazandırır 14. Otomatikleştirme ile satış ekibinin süreçleri hızlanır ve daha fazla satış ile potansiyel müşteri ile ilgilenmeleri sağlanır 4.
- Profesyonelliği artırır 4. Müşteri bilgileri sayesinde satış temsilcileri, müşteri ilişkilerini daha profesyonel bir şekilde yönetebilir 4.
- Güvenilirlik sağlar 4. Müşteri verileri güvenli bir şekilde saklanarak güvenilir bir ilişki kurulur 4.
- Kolaylık sunar 4. Entegre olan diğer süreçler ve uygulamalar sayesinde işletme yönetimi ve ekipleri için günlük işlerde kolaylık sağlanır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: