Buradasın
Çağrı merkezi kalite ölçümü nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi kalite ölçümü için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri memnuniyeti anketleri 3. Müşterilere, çağrı merkezi ajanlarının ne kadar yardımcı olduğunu ve sorunların ne kadar hızlı çözüldüğünü değerlendiren anketler gönderilir 3.
- Çağrı merkezi performans metrikleri 34. Bu metrikler arasında ortalama işlem süresi, müşteriye yanıt verme süresi ve çağrı yoğunluğu gibi faktörler bulunur 34.
- Çalışan memnuniyeti anketleri 3. Bu anketler, çağrı merkezi temsilcilerinin çalışma koşullarının değerlendirilmesini sağlar 3.
- Gizli müşteri araştırması 25. Bağımsız değerlendiriciler, müşteri gibi davranarak çağrı merkezini değerlendirir 25.
- Çağrı dinleme ve değerlendirme 25. Çağrılar, kalite ekibi tarafından dinlenir ve değerlendirilir 25.
- Hata ve tekrar oranı 2. Süreçlerdeki iyileştirme alanları bu yöntemle tespit edilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: