Buradasın
Çağrı merkezinde en çok hangi hatalar yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezlerinde en sık yapılan hatalar şunlardır:
- Yetkin Olmayan Temsilciler: Alanında yetkin olmayan temsilciler, müşteri sorunlarına etkili çözümler sunamaz ve marka imajına zarar verir 1.
- Uzun Çağrı Kuyrukları: Müşterilerin uzun süre beklemesi, memnuniyetsizliğe ve müşteri kaybına yol açar 13.
- Müşterileri Farklı Temsilcilere Aktarmak: Aynı sorunu farklı temsilcilere yönlendirmek, zaman ve enerji kaybına sebep olur 1.
- Karmaşık Süreçler: Gereksiz seçenek ve detaylarla müşterileri oyalamak, müşteri memnuniyetini olumsuz etkiler 1.
- Proaktif Olmamak: Sorunları büyümeden çözmemek ve müşterinin hamlelerine tepki vermek, müşteri memnuniyetini düşürür 14.
- Veri Yönetimi Hataları: Kampanya öncesi verilerin temizlenmemesi ve müşteri bilgilerinin saklanmaması gibi hatalar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: