Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
7'li yönetim modeli, McKinsey 7S Modeli olarak da bilinir ve işletmelerin iç unsurlarındaki değişimleri izlemek ve analiz etmek için kullanılan bir yöntemdir 14.
Bu model, yedi temel unsurdan oluşur:
- Strateji (Strategy) 14. Organizasyonun vizyonu ve hedefleri doğrultusunda gerçekleştirilen eylemler 1.
- Yapı (Structure) 14. Hiyerarşi, departmanlar, ekip üyeleri gibi organizasyonun iç unsurları 1.
- Stil (Style) 14. Organizasyonun kültürü, çalışanlar ve yönetim arasındaki bağ 1.
- Çalışanlar (Staff) 14. İnsan kaynaklarını ilgilendiren, çalışanların etkinliği, memnuniyeti ve organizasyona kazandırılması 1.
- Yetenekler (Skills) 14. Çeşitli uygulama ve çalışmaların başarılması 1.
- Sistemler (Systems) 14. Aksiyonları gerçekleştirmek ve desteklemek için yürürlüğe koyulan teknik ve uygulamalar 1.
- Paylaşılan Değerler (Shared Values) 14. Aynı amaç uğruna bir araya gelmiş insanların vizyonu, misyonu, kültürü ve ortak değerleri 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: