Buradasın
İş sağlığı ve güvenliği kapsamında düzenlenen belgeler nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş sağlığı ve güvenliği kapsamında düzenlenen bazı belgeler şunlardır:
- Onaylı Defter (Tespit ve Öneri Defteri) 15. İşverenin, iş güvenliği uzmanı ve işyeri hekiminin sakladığı, iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerinin izlendiği defter 15.
- Risk Değerlendirmesi Raporu 25. Risk analizi sonuçlarını, düzeltici ve önleyici tedbirleri içeren belge 25.
- Yıllık Çalışma Planı 13. İş sağlığı ve güvenliği hizmetleri için hazırlanan plan 13.
- Yıllık Değerlendirme Raporu 13. Çalışma ortamının gözetimi ve sağlık gözetimine dair çalışmaları kaydeden rapor 13.
- Eğitim Kayıtları 23. Çalışanların iş sağlığı ve güvenliği eğitimlerine dair belgeler 23.
- İlk Yardımcı Sertifika Belgeleri 2. İlk yardımcı sertifikalarını içeren belgeler 2.
- İş Sözleşmesi 3. Süresi bir yıl ve daha fazla olan iş sözleşmelerinin yazılı hali 3.
- Patlamadan Korunma Dokümanı 35. Patlayıcı ortamların tehlikelerinden çalışanların korunması için hazırlanan doküman 35.
- Tahliye Planı 5. Acil durum ekipmanlarının yerlerini, kaçış yollarını ve toplanma yerlerini gösteren plan 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: