Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş sağlığı ve güvenliği bildirgesi, çalışanların iş yerinde karşılaşabilecekleri tehlikeler ve riskler hakkında bilgilendirilmesini sağlayan bir belgedir. Bu belge, işverenlerin yasal yükümlülüklerini yerine getirmesi ve çalışanların güvenliğini sağlaması için gereklidir 123.
İş sağlığı ve güvenliği bildirgesinin bazı unsurları:
- Çalışanların bilgilendirilmesi: İşverenler, çalışanları iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili mevzuat ve teknik gelişmeler hakkında bilgilendirir 13.
- Risk değerlendirmesi: Çalışanların maruz kalabileceği risklerin belirlenmesi ve değerlendirilmesi 25.
- Eğitim ve talimatlar: Çalışanların iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri alması ve gerekli talimatların verilmesi 45.
- Acil durum planları: Yangın, patlama gibi acil durumlar için planların hazırlanması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: