Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hemşirelik iş akış şeması, hemşirelerin ve diğer sağlık profesyonellerinin koordineli bir şekilde çalışmalarını sağlamak amacıyla tasarlanan şemalardır 3.
Bu şemalar genellikle aşağıdaki adımları içerir:
- Değerlendirme: Hemşireler, hasta ile etkileşime girer, sağlık durumunu değerlendirir ve ihtiyaçlarını belirler 3.
- Tanı Koyma: Hastanın sorunlarını tanımlamak için öncelikli sorunlarını belirler ve tedavi planını oluşturur 3.
- Planlama: Hasta bakımının hedefleri belirlenir, müdahaleler planlanır ve kaynaklar tahsis edilir 3.
- Uygulama: Planlanan müdahaleler gerçekleştirilir ve hasta bakımı sağlanır 3.
- Değerlendirme: Hemşireler, müdahalelerin etkinliğini değerlendirir ve gerekirse tedavi planını revize eder 3.
Ayrıca, iş akış şemaları iletişimi kolaylaştırır, hataları azaltır ve kaynakların verimli kullanılmasını sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: