Buradasın
Hemşirelik hizmetleri yönetimi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hemşirelik hizmetleri yönetimi, kurumun amaç ve politikaları doğrultusunda hemşirelik hizmetlerinin planlanması, örgütlenmesi, yürütülmesi ve denetlenmesinden sorumludur 24.
Hemşire yöneticilerinin başlıca görevleri şunlardır:
- Hasta bakım planlarının gözden geçirilmesi ve uygunluğunun değerlendirilmesi 1.
- Hemşirelik personeli programlarının denetlenmesi ve yeni hemşirelerin eğitilmesi 1.
- Hemşirelik departmanı veya organizasyonu tarafından sağlanan bakımın kalitesinin iyileştirilmesi için stratejik planlamaya katılma 1.
- Enfeksiyon kontrolü, hasta mahremiyeti ve çalışan davranışları ile ilgili politika ve prosedürlerin geliştirilmesi 1.
- Hemşirelik sorunları veya endişeleri ile ilgili olarak diğer departmanlara danışma sağlama 1.
- Hemşirelik personelinin en son uygulamalar ve prosedürler konusunda eğitilmesini sağlama 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: