Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) iş arayan kayıt belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- e-Devlet üzerinden:
- e-Devlet sisteminde yer alan Türkiye İş Kurumu (İŞKUR)-İş Arayan Üyelik kısmından giriş yaparak üyelik oluşturulur 3.
- İş arayan sayfasına giriş yaptıktan sonra "ÖZGEÇMİŞ" kısmı eksiksiz olarak tamamlanır 3.
- "Özgeçmiş" menüsünde yer alan "İş Arama Statüsü" bölümünden "Aktif (İş Arıyorum)" seçeneği seçilir 3.
- "İşkur Kayıt Kartı" kısmına tıklanarak ilgili ekrandan rapor PDF veya Excel formatında oluşturulur 3.
- İŞKUR resmi web sitesi üzerinden:
- İŞKUR’un resmi web sitesine girilir ve kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş yapılır 4.
- Ana sayfada bulunan “Özgeçmiş” sekmesi seçilir 4.
- Kişisel, iletişim, eğitim bilgilerinin eksiksiz doldurulduğundan emin olduktan sonra “İş Arama Statüsü” kısmı aktif hale getirilir 4.
- Tekrar ana sayfaya gidilerek “İşkur Kayıt Kartı” sekmesine tıklanır ve İŞKUR kayıt belgesi PDF olarak oluşturulur 4.
- İŞKUR il veya ilçe müdürlüklerinden:
- Kayıt belgesi, yetkili danışmanlardan destek alınarak temin edilebilir 4.
İŞKUR kayıt belgesi, iş arayan kaydı oluşturulup iş arama durumu aktif hale getirilmeden alınamaz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: