Personel nakil bildirim formu aşağıdaki şekilde doldurulabilir: 1. T.C. Kimlik No, adı ve soyadı, emekli sicil no gibi kişisel bilgiler yazılır. 2. Eski ve yeni görev yeri ile atama tarihi belirtilir. 3. Öğrenim durumu, yıllık izin durumu ve kıdem aylığına esas hizmet süresi gibi bilgiler eklenir. 4. Maaş ve diğer mali duruma ilişkin detaylar (giyecek yardımı, borç bilgileri vb.) yazılır. 5. Nakil işleminin nedeni ve 15 gün içinde hareket edilmemesi durumunda gecikme nedeni açıklanır. 6. Form, birim amiri ve ilgili yetkililer tarafından imzalanır. Elektronik ortamda doldurma işlemi için Muhasebat Genel Müdürlüğü'nün Kamu Personeli Nakil Bildirim Sistemi (KANBİS) kullanılabilir. Örnek bir form için İzmir Vergi Dairesi'nin personel nakil bildirim formu kullanılabilir. Daha fazla bilgi ve destek için ilgili kurumun insan kaynakları veya muhasebe birimiyle iletişime geçilmesi önerilir.