Buradasın
Personel nakil bildirim formu nasıl doldurulur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Personel nakil bildirim formu doldurmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Formun Hazırlanması: Form, 4 nüsha olarak hazırlanır 12.
- Kontrol ve İmzalama: Nakil olan personelin atama kararı kontrol edilir ve form imzaya sunulur 12.
- Birime ve Personele Bildirim: Formun bir örneği idari/akademik birime ve nakil olan personele verilir 1.
- Maaş Girişi: Nakil işleminin sonucu maaş girişinden gerçekleştirilir 12.
Elektronik ortamda nakil bildirim formu doldurmak için ise:
- KBS Sistemine Giriş: Muhasebat Genel Müdürlüğü'nün KBS sistemine, ilgili şifrelerle giriş yapılır 3.
- Nakil Bildirim Ekranı: "Kamu Personeli Nakil Bildirim Sistemi (KANBİS)" üzerinden "Nakil Bildirim Ekranı"na giriş yapılır 3.
- Personel Seçimi ve Bilgi Girişi: Nakil olacak personel sorgulanır, gerekli bilgiler manuel olarak doldurulur 3.
- Onay ve Gönderme: Form, Gerçekleştirme Görevlisi ve Harcama Yetkilisi tarafından onaylandıktan sonra ilgili kuruma gönderilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: