Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Muhdesatı olan bir evin satışı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Tapu Randevusu: Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü'nden randevu alınmalıdır 1.
- Gerekli Evraklar: Hem satıcı hem de alıcı için gerekli belgeler hazırlanmalıdır 12. Satıcı için nüfus cüzdanı, biyometrik fotoğraf, tapu aslı ve fotokopisi, emlak vergisi rayiç bedeli belgesi gibi evraklar gereklidir 1.
- Değerleme: Evin piyasa değerinin belirlenmesi için bir değerleme raporu alınmalıdır 2.
- Satış Anlaşması: Noter huzurunda resmi satış sözleşmesi yapılmalıdır 2.
- Tapu Transferi: Tapu dairesinde, satıcı ve alıcı veya yetkilendirilmiş temsilcilerinin huzurunda tapu devri gerçekleştirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: