• Buradasın

    Kutusu açılmış elektronik ürün iade edilir mi?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Kutusu açılmış elektronik ürünler, belirli koşullar altında iade edilebilir.
    Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ne göre, cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayarlar gibi teknoloji ürünlerinin kutusu açılmamış olsa bile iade hakkı bulunmamaktadır 13.
    Ancak, ürünün tüketiciden kaynaklanmayan sebeplerle arızalı veya hasarlı gelmesi durumunda cayma hakkı koşulsuz şartsız kullanılabilir 1. Ayrıca, ayıplı ürünlerde iade hakkı 24 aya kadar uzayabilir 2.
    İade sürecinde, ürünün ambalajının, kutusunun ve aksesuarlarının eksiksiz ve kullanılmamış olması gerekmektedir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Elektronik ürün iade edilirken kutu şart mı?
    Elektronik ürünlerin iade edilmesi durumunda kutu, ürünün orijinal ambalajı ile birlikte iade edilmelidir.
    Elektronik ürün iade edilirken kutu şart mı?
    BİM elektronik ürün iade nasıl yapılır?
    BİM'den alınan elektronik ürünlerin iadesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Fiş ve Slip Gerekli: İade işlemi için ürünün satın alındığı tarihe ait fiş ve kredi kartı slipi gereklidir. 2. En Yakın Mağazaya Başvuru: İade işlemi, ürünün satın alındığı BİM mağazasında yapılmalıdır. 3. Kasa Görevlisine Bildirim: Mağazaya gidildiğinde, kasa görevlisine iade işlemi yapılmak istendiği belirtilmelidir. 4. Ürün Kontrolü ve İade: Kasa görevlisi, ürünü kontrol ettikten sonra iade işlemini gerçekleştirecektir. 5. Makbuz Alma: İade işlemi tamamlandığında, iade makbuzunu talep etmek ve saklamak önemlidir.
    BİM elektronik ürün iade nasıl yapılır?
    Trendyol'da iade için kutu şart mı?
    Trendyol'da iade için kutu şart değildir, ancak ürünler boyutlarına uygun bir kutuda veya ürün içeriğini göstermeyecek bir poşette, boş alan kalmayacak şekilde paketlenmelidir.
    Trendyol'da iade için kutu şart mı?
    Cayma hakkı ile iade aynı şey mi?
    Evet, cayma hakkı ile iade aynı şeyi ifade eder. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a göre cayma hakkı, tüketicinin, bir mal veya hizmet satın aldıktan sonra belirli bir süre içinde, herhangi bir sebep göstermeksizin sözleşmeden dönme hakkını ifade eder.
    Cayma hakkı ile iade aynı şey mi?
    Kullanıcı hatasından dolayı ürün iade edilir mi?
    Kullanıcı hatasından dolayı ürün iadesi, ürünün garanti kapsamı dışında kalması nedeniyle genellikle mümkün değildir. Kullanıcı hatası, tüketicinin ürünü tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı olarak kullanması ve bu nedenle üründe arıza meydana gelmesi durumunu ifade eder.
    Kullanıcı hatasından dolayı ürün iade edilir mi?
    Kutu hasarlı ürün iade edilir mi?
    Kutu hasarlı olan bir ürünün iadesi, ürünün durumuna ve iade politikalarına göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak, ürünün ambalajı açılmış ve hasar görmüş ise, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybettiği için iadesi kabul edilmeyebilir. Ancak, ürünün arızalı veya ayıplı olması durumunda, kutu hasarı iade için bir engel teşkil etmez ve ürün, gerekli incelemeler yapıldıktan sonra iade edilebilir.
    Kutu hasarlı ürün iade edilir mi?
    Kırık gelen ürün iade edilir mi?
    Kırık gelen bir ürün, belirli koşullar altında iade edilebilir. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 48. maddesine göre, kargoda hasar gören ürünler için alıcı, kargoyu teslim alırken rezervasyon yaptırmalı ve hasarı uygun şekilde bildirmelidir. Ayrıca, tüketici, ürünün ayıplı olması durumunda, ayıplı olduğu tarihten itibaren 2 yıl içinde iade talebinde bulunabilir.
    Kırık gelen ürün iade edilir mi?