Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurum değişikliği (naklen atama) yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Dilekçe ile Başvuru: Memur, kurum değişikliği talebini yazılı bir dilekçeyle mevcut kurumuna iletmelidir 12.
- Muvafakat: Hem mevcut kurumun hem de geçiş yapılacak kurumun karşılıklı olarak mutabık kalması gerekmektedir 13.
- Kadronun Uygunluğu: Geçiş yapılacak kurumda, memura uygun boş bir kadronun bulunması şarttır 13.
- Derece Korunması: Memurun kazanılmış hak aylık derecesi korunur, ancak yeni kurumda kadro derecesi farklı olabilir 1.
- Yazışmalar: Mevcut kurum, muvafakat verdikten sonra, geçiş yapılacak kuruma yazıyla bildirilir ve memurun atanması istenir 13.
- Onay ve Ayrılış-Başlayış: Geçiş işlemi onaylandıktan sonra, memurun ayrılış ve başlayış işlemleri gerçekleştirilir 1.
Bu süreçte, memurun hakları korunurken, atama prosedürlerinin eksiksiz yerine getirilmesi önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: