Buradasın
Kayıttan düşme teklif ve onay tutanağı nasıl hazırlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı hazırlamak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- KBS sistemine giriş yapılır 5. Bunun için, kbs.gov.tr/TMYS/gen/login.htm adresi kullanılır 5.
- Sol menüde yer alan "Taşınır Mal İşlemleri" > "Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı" menüsüne tıklanır 5.
- "Taşınır Mal İşlemleri" > "Çıkış İşlemi" > "Kayıttan Düşme" butonuna tıklanır 5.
- "TİF Tipini Seçiniz" kombosunda işlem türüne göre seçim yapılır 5.
- "Malzeme Ekle" butonuna basılarak kayıt işlemine devam edilir 5.
- Ürün kodu, malzeme adı, ambar adı, marka, model, cins kriterlerine göre arama yapılarak ürün listesinde filtreleme yapılır 5.
- Kayıtlardan düşülecek malzemenin olduğu satıra tıklanır 5.
- Dayanıklı taşınır ise sağ taraftaki alanda sicil numaraları listelenir 5.
- Sicil numaraları seçilir ve "Malzeme Ekle" butonuna tıklanır 5.
- Bilgilerin doğruluğu kontrol edilir ve "Devam" butonuna basılır 5.
- Kayıttan düşme nedeni ve kayıttan düşme sonucunda yapılacak işlem seçilir ve "Kaydet" butonuna basılır 5.
- Hazırlanan tutanak döküm alınarak imzalanır 5.
- Taşınır Mal İşlemleri > Kayıttan Düşme Teklif ve Onay Tutanağı bölümünden "Taşınır İşlem Fişi Oluştur" butonu ile TİF oluşturulur 5.
- Onaysız çıkış TİF'leri sekmesinden oluşturulan TİF onaylanır ve muhasebeleştirme işlemi tamamlanır 5.
Kayıttan düşme işlemleri, harcama yetkilisinin onayı ile gerçekleştirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: