Buradasın
Kadastro müdürlüğünden uygunluk belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kadastro müdürlüğünden uygunluk belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Taşınmazın 3 yıl satmama taahhüdü alındıktan sonra, tapu müdürlüğü tarafından işlem bilgisi uygunluk belgesi verecek yetkili makama iletilir 1.
- "Uygunluk Belgesi" düzenlendiğinde, üst yazı ile Göç İdaresi Başkanlığı ve Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü'ne (il müdürlüklerine de) bilgi için gönderilir 13.
- Uygunluk belgesini alan yabancılar, öncelikle İl Göç İdaresi Müdürlüğü'ne ikamet izni başvurusu yapar ve sonrasında Nüfus ve Vatandaşlık İşleri İl Müdürlüğü'ne vatandaşlık başvurusunda bulunur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: