İşten ayrılış bildirgesi nasıl alınır?
İşten ayrılış bildirgesi almak için iki ana yöntem bulunmaktadır: 1. e-SGK Platformu Üzerinden: İşveren giriş bilgileriniz ile e-SGK platformuna (https://e.sgk.gov.tr/) giriş yaparak "İşten Ayrılış Bildirgesi" menüsünden gerekli bilgileri doldurup "Kaydet" butonuna tıklayabilirsiniz. 2. El Yoluyla: SGK'nın internet sitesinden (https://e.sgk.gov.tr/) "SGK İşten Ayrılış Bildirgesi" formunu indirip doldurduktan sonra imzalayıp en yakın SGK şubesine teslim edebilirsiniz. Önemli Notlar: - Süresi: Sigortalı işten ayrıldıktan sonra en geç 7 gün içerisinde bildirgenin doldurulması zorunludur. - Ücretsizdir: Formun doldurulması ve bildirgenin teslim edilmesi ücretsizdir.
İşten ayrılış bildirgesi nasıl alınır?