Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşe alım süreci genellikle şu aşamalardan oluşur:
- İhtiyaç Analizi ve İş Tanımı: İK ekibi, şirketin ihtiyaçlarını belirler ve pozisyonun iş tanımını yapar 12.
- İş İlanı Oluşturma: Uygun iş ilanı hazırlanarak, profesyonel iş ağları, sosyal medya ve şirket web sitelerinde yayımlanır 13.
- Başvuruların İncelenmesi: Gelen CV'ler ve başvurular, İK tarafından titizlikle incelenir ve uygun adaylar kısa listeye alınır 14.
- Mülakat: Kısa listeye giren adaylar, İK ekibi tarafından mülakata davet edilir 13. Mülakatta, adayların eğitim, nitelikler ve pozisyona uyumlulukları değerlendirilir 14.
- Yetenek Değerlendirmesi ve Testler: Üst düzey pozisyonlar için yetenek testleri uygulanabilir 13.
- Referans Kontrolü: Seçilen adayların referansları kontrol edilir ve geçmiş iş ilişkileri incelenir 13.
- İş Teklifi: Uygun bulunan adaya iş teklifi yapılır ve iş sözleşmesi hazırlanır 23.
- Onboarding: Yeni çalışanın şirkete entegrasyonu için oryantasyon süreci başlatılır 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: