Buradasın
Hangi durumlarda tüketici hakem heyetine şikayet edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici hakem heyetine şikayet edilebilecek durumlar şunlardır:
- Ayıplı mal ve hizmetler: Üretim hatası veya tasarım bozukluğu nedeniyle istenilen şekilde çalışmayan ürünler 14.
- Garanti kapsamı sorunları: Garanti kapsamındaki ürünlerin tamir edilmemesi veya değiştirilmemesi 1.
- Yanıltıcı reklamlar ve haksız ticaret uygulamaları: Tüketicinin yanıltılması veya yanlış bilgilendirilmesi 14.
- Taksitli satışlarda sorunlar: Ödeme planına uygun olarak teslim edilmeyen ürünler 1.
- İade, değişim ve para iadesi talepleri: Satıcılar tarafından kabul edilmeyen iade veya değişim talepleri 1.
- Abonelik ve sözleşme sorunları: Abonelik hizmetlerinin belirtilen şekilde sağlanmaması veya sözleşme şartlarının ihlali 1.
- Haksız fiyat uygulamaları: Haksız fiyat artışları veya yansıtmaları 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: