Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışma izni için gerekli belgelerin noter onayı şu şekilde yapılır:
- Belgelerin Hazırlanması: Gerekli belgeler eksiksiz bir şekilde toplanır ve düzenlenir 4. Belgelerin orijinalleri ve fotokopileri temin edilir 4.
- Yeminli Tercüme: Belgeler, yeminli tercümanlar tarafından çevrilir 4.
- Noter Onayı: Tercüme edilen belgeler noter tarafından tasdik edilir 4.
- Apostil (Gerekli Durumlarda): Belgeler apostil damgası eklenerek uluslararası geçerlilik kazandırılır 4.
Noter onayı gerektiren belgeler genellikle pasaport, diploma, iş sözleşmesi, sağlık sigortası gibi belgelerdir 14.
Başvuru sürecinin karmaşıklığı nedeniyle, bir danışmanlık firmasından destek almak faydalı olabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: