Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Büro personelinde bulunan yetkiler şunlardır:
- Proje Hizmetleri: Proje hazırlama ve veri girişi gibi ofis işlerini yürütmek 1.
- Yazışma İşlemleri: Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaları yapmak 1.
- Malzeme Deposu: Birime bağlı malzeme deposunun kontrolünü sağlamak 1.
- Ofis Yönetimi: Ofis araçlarının düzenini sağlamak ve bakımını yapmak 2.
- Güvenlik Yönetimi: Güvenlik politika ve prosedürlerini uygulamak, güvenlik kameralarını izlemek 2.
- İdari Destek: Ofis malzemelerinin teminini ve envanter takibini yapmak 23.
- Personel Yönetimi: Personel dosyalarının düzenlenmesi, ücret ve maaş takiplerinin yapılması 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: