Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bozulmuş ürünlerle karşılaşıldığında aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ürünün iadesi veya değişimi: Tüketici, bozuk malı iade edip parayı geri alabilir ya da bozuk ürünü verip yenisi ile değiştirebilir 12.
- Tüketici hakem heyetine başvuru: Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir 12.
- Şikayet hatları: Bozulmuş gıda ürünleri için Alo 174 Gıda Hattı'na şikayette bulunulabilir 5.
Ayrıca, son tüketim tarihi geçmiş ürünler alınmamalı ve bu tür ürünler için de şikayette bulunulmalıdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: