Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ana sözleşmede danışmanlık maddesi yazarken, aşağıdaki unsurlar dikkate alınmalıdır:
- Danışman ve Şirket Arasındaki İlişki: Danışmanlık hizmetinin kapsamı açıkça belirtilmelidir 3. Örneğin, danışmanlığın türü (örneğin, satıcı veya alıcı şirketin çıkarlarını maksimize etme ya da tarafsız bir pozisyonda her iki tarafa da tavsiyelerde bulunma) ve görevleri (örneğin, şirket tanıtımı, işbirliği hakkında tavsiye verme, sözleşme belgeleri oluşturma) tanımlanmalıdır 3.
- Ücret ve Ödeme Şartları: Ücretin ödeme yöntemi ve zamanı, ayrıca iş kapsamı dışındaki işler için alınacak ücret önceden belirlenmelidir 3.
- Süre ve Fesih: Danışmanlık sözleşmesinin süresi ve her iki tarafın sözleşmeyi feshetme koşulları eklenmelidir 3.
Ana sözleşme hazırlanırken, bir hukuki danışmandan destek alınması önerilir 4.
Örnek bir danışmanlık maddesi için, M&A (birleşme ve satın alma) danışmanlık sözleşmelerindeki genel maddeler incelenebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: