Buradasın
Risk faktörleri nelerdir etkinlik yönetimi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Etkinlik yönetiminde risk faktörleri şunlardır:
- Potansiyel Tehditler: Etkinlik sırasında ortaya çıkabilecek tehlikeler, örneğin kötü hava koşulları, teknik arızalar, konuşmacı iptalleri, güvenlik tehditleri 34.
- Finansal Riskler: Maliyetlerde artış veya gelirlerde düşüş gibi finansal sonuçlar 2.
- Yasal ve Düzenleyici Riskler: Yeni mevzuat veya mevcut mevzuatta farkında olunmayan konular nedeniyle doğabilecek hukuksal riskler 2.
- Mekan ve Lojistik Riskler: Sözleşme sorunları, izin ve lisans eksiklikleri, kat planı ve kurulum düzenlemelerinde aksaklıklar 3.
- Sağlık ve Güvenlik Riskleri: Katılımcıların ve personelin sağlığı ve güvenliği ile ilgili riskler 4.
Bu faktörlerin belirlenmesi ve yönetilmesi, etkinliğin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için önemlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: