Buradasın
N11 iade kabul etmiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
N11'de iade kabul edilmiyorsa, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- İade Koşulları Kontrolü: İade etmek istediğiniz ürünün iade koşullarını n11 üzerindeki canlı yardım üzerinden müşteri hizmetlerine veya telefonla arayarak kontrol edin 1.
- İade Talebi Oluşturma: n11 hesabınıza giriş yaparak "Siparişlerim" bölümünden iade etmek istediğiniz ürünü seçip "İade Talebi Oluştur" seçeneğine tıklayın 14. İade sebebinizi belirtin ve gerekli belgeleri (fatura, orijinal ambalaj) ekleyin 4.
- Kargo ile Gönderme: İade talebiniz onaylandıktan sonra ürünü belirtilen kargo numarası ile ilgili kargo şubesine götürerek gönderin 14.
- Satıcı ile İletişime Geçme: Eğer iade talebiniz reddedilirse, satıcı ile iletişime geçip durumu açıklayın ve çözüm talep edin 4.
- Tüketici Hakem Heyetine Başvuru: Eğer sorun çözülmezse, ürün bedeli belirli bir tutarın üzerindeyse tüketici mahkemesine veya hakem heyetine başvurabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: