Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Servis, ürünü iade almazsa tüketici, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilir 3.
Yapılacak şikayetin niteliğine göre inceleme ve karar süreci, ortalama 1 ay ile 6 ay arasında tamamlanır 3.
Tüketici Hakem Heyeti, firmadan savunma ister ve üründe inceleme yapar 3. Eğer tüketici haklı bulunursa, para iadesi alır 3.
Ayrıca, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 15. maddesinde yer alan ayıplı hizmete yönelik seçimlik haklardan birini, satış sonrası hizmeti sağlayana karşı talep edebilir 2.
Bu süreçte, servisle birebir iletişim kurmak ve iade için görüşmek faydalı olabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: