Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri temsilcisi kız olabilmek için aşağıdaki özelliklere sahip olmak önemlidir:
- İletişim Becerileri: Hem sözlü hem de yazılı iletişimde etkili olmak, müşterilere net ve anlaşılır bir şekilde bilgi verebilmek 12.
- Dinleme Becerileri: Müşterilerin sorunlarını dikkatle dinleyebilmek ve onların ihtiyaçlarını anlayabilmek 14.
- Sabır: Zorlu müşterilerle karşılaşıldığında sabırlı olabilmek 14.
- Problem Çözme Becerileri: Karşılaşılan sorunlara hızlı ve etkili çözümler üretebilmek 14.
- Empati Kurma Yeteneği: Müşterilerin duygularını anlayabilmek ve onların yerine kendini koyabilmek 14.
- Bilgisayar Kullanma Becerileri: Müşteri ilişkileri yönetim sistemlerini kullanabilmek 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: