Buradasın
Vodafone müşteri danışmanı ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Vodafone müşteri danışmanı aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Müşteri Taleplerini Karşılama: Mobil ve sabit müşterilerin çağrılarını ve e-postalarını yanıtlamak, bilgi, işlem ve şikayet taleplerini karşılamak 14.
- Takip ve Yönlendirme: İlk temasta çözülemeyen şikayet ve talepleri takip etmek, ilgili takımlara yönlendirmek 14.
- Müşteri Ziyaretleri: Fatura analizleri, tarife detayları ve kampanya raporlarıyla desteklenen müşteri ziyaretleri gerçekleştirmek 14.
- Ürün Tanıtımı: Metro Ethernet, RadioLink, Bulk & Fast Sms gibi ürünleri müşterilere tanıtmak ve satış ekibine yönlendirmek 14.
- Süreç ve Bilgi Takibi: Operasyonel yeni süreçleri, bilgileri ve uygulama değişikliklerini takip etmek 14.
- Geri Bildirim Sağlama: Hizmet kalitesini artırmak ve müşteri memnuniyetini maksimize etmek için yönetim ekibine potansiyel sorunlar veya fırsatlar hakkında geri bildirimde bulunmak 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: