Buradasın
Koçtaş iade kabul etmiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Koçtaş'ta iade kabul edilmiyorsa, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: İade süreci hakkında bilgi almak ve gerekli adımları öğrenmek için Koçtaş müşteri hizmetlerini arayın (0850 209 50 50) 23.
- İade Koşullarını Kontrol Edin: Ürünün kullanılmamış, orijinal ambalajında ve aksesuarları ile birlikte olması gerektiğini unutmayın 12.
- Online İade Talebi Oluşturun: Eğer ürünü online alışverişle aldıysanız, Koçtaş'ın web sitesi üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz 1.
- İade Formunu Doldurun: İade formu doldurup, gerekli belgeleri (fatura, iade formu) hazırlayarak ürünü paketleyin 12.
İade işlemleri genellikle 7-14 iş günü içinde tamamlanır ve ödeme, ürünün incelenmesinin ardından yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: