Buradasın
Hizmet kalitesi ve problem çözme arasındaki ilişki nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hizmet kalitesi ve problem çözme arasındaki ilişki, hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için problem çözme yaklaşımlarının uygulanmasından kaynaklanır.
Hizmet kalitesi, müşterilerin beklentileri ve aldıkları hizmet arasındaki fark olarak tanımlanır 4. Bu kaliteyi artırmak için:
- Somut faktörlerin iyileştirilmesi (hizmetin sunulacağı binanın görüntüsü, donanım, personelin görünümü) 1.
- Güvenilirlik sağlanması (hizmet sağlayıcısının doğruluk konusunda gösterdiği özen) 1.
- Çalışan bağlılığına odaklanma ve çalışanların eğitilmesi 2.
Problem çözme ise, ortaya çıkan sapmaları ve performans düşüklüklerini belirleyerek düzeltici faaliyetler uygulamayı içerir 3. Bu süreç, hizmet kalitesinin sürekli iyileştirilmesi için gereklidir ve aşağıdaki adımları kapsar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: