Buradasın
Yönetici apartmana gelen faturaları nereye koyar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apartman yöneticisi, gelen faturaları genellikle ödenen faturalar dosyasında veya gelir-gider defterinde saklar 4. Ayrıca, faturaların aslı, yönetim adına işlem yapıldığını belirten bir ifadeyle birlikte, yönetim adına düzenlenmelidir 1.
Yönetici, ayrıca, yönetim planında belirtilen zamanlarda, zaman belirtilmemişse her yılın ocak ayı içinde, kat malikleri kuruluna, o tarihe kadar elde edilen gelirlerin ve yapılmış olan giderlerin hesabını vermek zorundadır 3.
Fatura ve diğer finansal belgelerin düzenli ve güvenli bir şekilde saklanması, apartman yönetiminin finansal işlemlerini belgelendirmesi ve denetlenmesi açısından önemlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: