Buradasın
Ürün hizmet sunumu aşamaları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ürün ve hizmet sunumu aşamaları genel olarak şu şekilde sıralanabilir:
- Eğitim ve Bilgilendirme: Çalışanların sunum setini etkili bir şekilde kullanabilmeleri için eğitilmesi 1.
- Sürekli Gelişim: Müşteri geri dönüşlerine göre sunum setinin güncellenmesi 1.
- Ticari Analiz: Sunulan hizmet veya ürünün satış, gider ve kar öngörülerinin incelenmesi 3.
- Pazar Testi: Tasarlanan hizmetin gerçek pazarda tanıtılması ve potansiyel sorunların tespit edilmesi 3.
- Ürün veya Hizmetin Pazara Sunulması: Hizmetin ne zaman ve nerede sunulacağının belirlenmesi 3.
- İzleme ve Ölçme: Proseslerin ve çıktıların kontrol edilmesi, gerekli düzeltmelerin yapılması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: