Buradasın
Pazarın 4 temel özelliği nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarın 4 temel özelliği, 4P olarak adlandırılan pazarlama karması elemanlarıdır:
- Product (Ürün): Pazarlanan mal veya hizmetin özellikleri, tasarımı, kalitesi ve çeşitliliği gibi kriterleri içerir 23.
- Price (Fiyat): Ürünün müşteriye sunulan maliyeti, fiyatlandırma stratejileri ve indirim politikalarını kapsar 23.
- Place (Dağıtım): Ürünün müşteriye nasıl ulaşacağı, dağıtım kanalları, lojistik ve satış noktaları gibi konuları içerir 23.
- Promotion (Tutundurma): Ürünün pazarlama iletişimi, reklam ve satış promosyonları gibi tanıtım faaliyetlerini kapsar 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: