Buradasın
Organizasyon şemasında kimler olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Organizasyon şemasında yer alması gerekenler:
- Pozisyonların unvanları ve isimleri 14. Her pozisyonun sorumlulukları ve görevleri açık ve anlaşılır bir şekilde belirtilmelidir 3.
- İletişim bilgileri 12. Ad, işlev, genellikle telefon numaraları ve e-posta adresleri gibi iletişim detayları yer almalıdır 2.
- Özel görev profilleri 2. İlk yardım görevlileri, veri veya yangın koruma görevlileri gibi özel görevlere sahip kişiler gösterilebilir 2.
- Departmanlar ve ilişkiler 35. İşletmedeki çalışanların hangi departmana ait olduğu ve bu departmanlar arasındaki ilişkiler görsel olarak tanımlanmalıdır 35.
- Ek bilgiler 2. Anlamlı ve değer katıyorsa, çalışanların doğum günleri, şirket bağlantıları veya hobileri gibi bilgiler de dahil edilebilir 2.
Organizasyon şeması, işletmenin amaçlarına, büyüklüğüne, sektörüne ve diğer faktörlere göre değişiklik gösterebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: