Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Nitelikli müşteri, pazarlama ve satış ekipleri tarafından satın alma sürecinin son aşamasında olduğuna ve satışa hazır olduğuna inanılan potansiyel bir müşteridir 14.
Bu tanım, aşağıdaki kriterlere göre belirlenir:
- Bütçe: Müşterinin ürün veya hizmeti satın alabilecek mali kapasiteye sahip olması 1.
- Yetkilendirme: Müşterinin satın alma kararı alabilme yetkisi veya etkisi olması 1.
- İhtiyaç: Müşterinin ürün veya hizmete gerçek bir ihtiyaç duyması 1.
- Zamanlama: Müşterinin satın alma niyetinin zamanlaması 1.
Nitelikli müşteriler, satış dönüşüm oranlarını artırma potansiyeli yüksek olan bireylerdir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: