Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsallık ve profesyonellik kavramları benzer ancak farklı anlamlar taşır.
Kurumsallık, bir işletmenin veya kurumun profesyonel, güvenilir ve sürdürülebilir bir yapıya sahip olmasını ifade eder 13. Kurumsal kimlik, logo, renk paleti, marka dili ve müşteri iletişimi gibi unsurlardan oluşur 1.
Profesyonellik ise, kişinin belirli bir konuda uzmanlaşarak o konuda derinlemesine bilgi ve beceri sahibi olması anlamına gelir 5. Profesyonel yönetim, yönetim işinin bir meslek olarak yapılması olarak tanımlanır 5.
Dolayısıyla, kurumsallık daha çok işletmenin genel yapısını ve işleyişini ifade ederken, profesyonellik daha çok bireylerin iş hayatındaki uzmanlık ve yetkinliklerini kapsar.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: