Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal imaj ve itibar, aşağıdaki adımlarla oluşturulur:
- Misyon ve değerlerin belirlenmesi 13. Kurumun amacını ve topluma nasıl katkı sağlayacağını net bir şekilde tanımlamak önemlidir 1.
- Hedef kitlenin belirlenmesi 1. Hangi müşteri grupları veya toplulukların hedeflendiğinin belirlenmesi ve onların ihtiyaçlarının anlaşılması gerekir 1.
- İçsel imajın güçlendirilmesi 1. Kurum içinde çalışanlara misyon ve değerlerin iletilmesi, onların bu değerleri benimsemelerine yardımcı olur 1.
- Tutum ve davranışların yönetimi 1. Müşteri hizmetleri, etik uygulamalar, çevresel ve toplumsal sorumluluklar gibi alanlarda olumlu bir tavır ve davranış sergilemek gerekir 1.
- Kalite ve ürün/hizmet standartlarının yükseltilmesi 1. Müşteri memnuniyetini artırmak için ürün ve hizmet kalitesinin sürekli olarak geliştirilmesi önemlidir 1.
- İletişim stratejilerinin geliştirilmesi 1. Kurumun iletişim stratejilerini belirlemek ve bunları uygulayarak hedef kitleyle etkili iletişim kurmak gerekir 1.
- Toplumsal sorumluluk projelerine katılım 1. Kurum, topluma olan bağlılığını ve duyarlılığını bu tür projelerle gösterebilir 1.
- Müşteri geri bildiriminin değerlendirilmesi 1. Müşterilerden gelen geri bildirimleri dikkate alarak hizmetleri ve ürünleri iyileştirmek gerekir 1.
- İtibar yönetimi 1. Olumsuz olayların ve krizlerin etkisini minimize etmek için itibar yönetimi stratejileri geliştirmek önemlidir 1.
- Uzun vadeli bir vizyon belirlenmesi 1. Kurum imajını sürdürülebilir bir şekilde oluşturmak için uzun vadeli bir vizyon belirlemek gerekir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: