Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kriz yönetiminde 7 adım:
- Bir planınız olsun 13. Kriz durumunda alınacak özel eylemleri içeren yazılı bir plan yapılmalıdır 13.
- Sözcüyü belirleyin 13. Medya sorularını yanıtlayacak ve görüşmelere katılacak bir sözcü atanmalıdır 13.
- Dürüst ve açık olun 13. Tüm iletişim kanallarında şeffaflık sağlanmalıdır 13.
- Çalışanları bilgilendirin 13. Bilgilendirilmiş bir işgücü, işlerin sorunsuz devam etmesine yardımcı olur 13.
- Müşteriler ve tedarikçilerle iletişim kurun 13. Kuruluşla ilgili kriz bilgileri ilk olarak onlardan duyulmalıdır 13.
- Erken ve sık güncellemeler yapın 13. Söylentilerin önüne geçmek için düzenli olarak bilgi paylaşılmalıdır 13.
- Sosyal medyayı unutmayın 13. Sosyal medya faaliyetleri izlenmeli ve yönetilmelidir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: