Buradasın
Kriz iletişim planı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kriz iletişim planı, olası kriz senaryolarına karşı önceden hazırlanmış, kurumun veya organizasyonun iletişim stratejilerini ve eylemlerini detaylandıran bir belgedir 2.
Kriz iletişim planının temel unsurları:
- Kriz İletişim Ekibi: Kriz anında hızla devreye girecek ve gerekli iletişim faaliyetlerini yönetecek ekip 23.
- İletişim Prosesleri: Hangi durumda, kiminle, ne zaman ve nasıl iletişime geçileceğini net bir şekilde belirten adımlar 2.
- Mesajlaşma Stratejisi: Hangi konuların önceliklendirileceği, hangi ton ve tutumun benimseneceği ve halkla ilişkiler açısından atılacak adımlar 2.
- Medya ve Halkla İlişkiler Yönetimi: Medya ile çalışma yöntemleri ve halkla ilişkiler stratejileri 2.
- Sürekli Güncelleme: Planın dinamik dünya şartlarına uyum sağlaması için düzenli olarak revize edilmesi 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: