Buradasın
Kriz iletişim planı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kriz iletişim planı, olası kriz senaryolarına karşı önceden hazırlanmış, kurumun veya organizasyonun iletişim stratejilerini ve eylemlerini detaylandıran bir belgedir 12.
Bu plan, kriz durumunda kullanılacak iletişim kanallarını, sözcüleri, mesajları ve hedef kitleleri belirler 2.
Kriz iletişim planının temel amaçları:
- Kurumun itibarını korumak ve olası zararları en aza indirgemek 2.
- Paydaşlarla etkili bir iletişim sağlayarak güven ve şeffaflığı pekiştirmek 2.
Kriz iletişim planı, aynı zamanda krizin sonrasında da devreye girerek, zarar görmüş imajın onarılmasında ve organizasyonun normale dönüş sürecinin yönetilmesinde kilit rol oynar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: