Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
KPI'ların ne sıklıkla takip edilmesi gerektiği, belirli bir zaman dilimi içinde ölçülmeleri ve hedeflere ulaşmak için bir zaman çizelgesi sağlamaları nedeniyle, hedeflerin zamanına bağlı olarak değişir 34.
Örneğin, bir yıl boyunca müşteri memnuniyetini %96’nın üzerinde tutmak gibi bir KPI belirlendiğinde, ilerlemenin aylık veya iki ayda bir kontrol edilmesi uygun olabilir 2.
KPI'ların uygunluklarını ve etkililiklerini değerlendirmek için periyodik olarak gözden geçirilmesi ve değişen hedef veya stratejilere göre yeniden belirlenmesi önerilir 4.
KPI takip sıklığı, işletmenin ihtiyaçlarına ve kullanılan ölçüm yöntemlerine göre değişebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: