Buradasın
E-ticarette hangi KPI'lar önemli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette önemli olan bazı KPI'lar (Anahtar Performans Göstergeleri) şunlardır:
- Dönüşüm Oranı (Conversion Rate) 124. Web sitesini ziyaret eden kullanıcıların yüzde kaçının müşteri olduğunu gösterir 4.
- Ortalama Sipariş Değeri (Average Order Value - AOV) 14. Müşterilerin tek seferde ortalama ne kadarlık alışveriş yaptığını gösterir 4.
- Ziyaretçi Başına Gelir (Revenue per Visitor - RPV) 14. Web sitesini ziyaret eden her bir kullanıcıdan ortalama ne kadar gelir elde edildiğini gösterir 4.
- Yeni vs. Geri Dönen Müşteri Oranı (New vs. Returning Customers) 4. Müşterilerin ne kadarının ilk kez, ne kadarının tekrar alışveriş yaptığını gösterir 4.
- Sepet Terketme Oranı (Shopping Cart Abandonment Rate) 34. Alışveriş sepetine ürün ekleyen ancak satın alma işlemini tamamlamayan kullanıcıların oranını gösterir 4.
- Destek Yanıt Süresi (Customer Support Response Time) 4. Müşteri destek taleplerine ortalama ne kadar sürede yanıt verildiğini ölçer 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: