Buradasın
İşletmelerin hizmet kalitelerine önem vermeleri müşteri memnuniyeti ve tekrar satın alma niyetlerine nasıl yansır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşletmelerin hizmet kalitelerine önem vermeleri, müşteri memnuniyeti ve tekrar satın alma niyetlerine şu şekillerde yansır:
- Müşteri Memnuniyeti: Hizmet kalitesi, müşterilerin beklentilerini karşılayarak veya aşarak memnuniyetlerini artırır 125. Memnun müşteriler, işletmeden hizmet almayı sürdürür ve başkalarına işletmeyi tavsiye ederler 14.
- Tekrar Satın Alma Niyeti: Yüksek hizmet kalitesi, müşteri memnuniyetini artırarak tekrar satın alma niyetini güçlendirir 35. Memnun müşteriler, markaya sadık kalır ve tekrar alışveriş yapma olasılığı artar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: