Buradasın
İşletmelerin hizmet kalitelerine önem vermeleri müşteri memnuniyeti ve tekrar satın alma niyetlerine nasıl yansır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşletmelerin hizmet kalitesine önem vermesi, müşteri memnuniyeti ve tekrar satın alma niyeti üzerinde olumlu etkiler yaratır:
- Müşteri Memnuniyeti: Kaliteli hizmet, müşterilerin beklentilerini karşılar veya aşar, bu da memnuniyet seviyelerini artırır 12. Memnun müşteriler, işletmeye olan güvenlerini ve bağlılıklarını sürdürürler 3.
- Tekrar Satın Alma Niyeti: Memnun kalan müşteriler, tekrar alışveriş yapma olasılıkları yüksek olan sadık müşterilere dönüşür 24. Ayrıca, memnun müşteriler, işletmeyi çevrelerine tavsiye ederek yeni müşteri kazanımına da katkı sağlarlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: